miércoles, 11 de abril de 2012

Actividade 11


Actividade 11.
1.       ¿Que é unha empresa de turismo rural? Pon un exemplo.
a.        É  unha empresa que está relacionada con actividades recreativas, de aloxamento e de servizos afíns, realizados no espazo rural. Un exemplo de casa de turismo rural é “Casa Riotorto” en Ponteceso
2.       ¿A quen vai dirixida esta actividade, quen son os clientes?
a.       Vai dirixida fundamentalmente aos habitantes das cidades, que buscan un contorno autóctono en relación coa poboación local.
3.       Dos clientes anteriores, algúns asinarían contratos de un ano ou máis tempo ¿cales serían?
a.       Os proveedores
4.       ¿Que factores son claves para unha empresa dedicada ao turismo rural?
a.       O paisaxe, a gastronomía e a artesanía
5.       ¿Canto pode facturar (ingresar) unha empresa deste tipo? ¿A canto poden ascender os gastos?. Logo ¿Cal será o beneficio anual (lembra que o beneficio é a diferenza entre ingresos e gastos)?
a.       Pode facturar 61.373 euros e pode ter de gastos uns 47.493. o beneficio actual é de 13880
6.       Características básicas da empresa (instalacións, persoal, investimento)
a.       Instalacións: debe de ter mínimo 6 habitacións. No referente a persoal, debe de ter un propietario xerente e unha persoa a tempo parcial no caso de que sea temporada baixa e un propietario xerente e ademais 2 persoas en caso de que sea temporada alta. O investimento necesario sería de uns 241.000 euros mínimo
7.       É un negocio en expansión ¿Por qué razóns?
a.       Debido á boa relación calidade-prezo e á tendencia crecente da demanda, capaz de absorber o incremento na oferta de establecementos de turismo rural
8.       ¿Como se dan a coñecer este tipo de empresas?
a.       A promoción faise utilizando as guías-catálogo como a de turgalicia, tarxetas de visita e tamén páxinas web, aínda que tamén se utilizan folletos informativos
9.       ¿Quen leva normalmente as actividades de contabilidade, nóminas e impostos?
a.       O xerente
10.   Normalmente ¿Qué forma adoptan este tipo de empresas en Galiza: Sociedades Anónimas, Limitadas, Cooperativas, Autónomos,…?.
a.       Adoptan a forma de autónomos
11.   ¿Como podes estimar o tamaño do teu mercado nesta zona? (non o copies todo fai un breve resumo).
a.     Durante o ano 2002 o nº de visitantes na Costa da Morte foi de 7.205 persoas, xenerando un total de 15.714 pernoctacións. Esto dou lugar a un grado de ocupación do 29,14%, ocupación que é un 5.13% superior a media da provincia da Coruña. En canto a estancia media aquí estamos no 2,18 días lixeiramente superior o 2,05 que temos a nivel provincial.A conclusión que sacamos é que á Costa da Morte ven máis turismo ocasional que turista que se queda, pero dos visitantes que deciden quedarse a súa estancia media é superior ó do resto de Galicia.

12.   Dentro do cadro de:
a.       Ameazas.
b.      Oportunidades.
c.       Puntos fortes.
d.      Puntos febles.
Escolle as dúas que consideres son as máis importantes. Na clase preguntaremos o porqué.
Ameazas
Oportunidades
Despoboamento dos núcleos rurais.
Aumento do ocio e renda por persoa.
Diminución do fluxo turístico.
Facilidade para o desprazamento do turismo externo
Puntos fortes
Puntos febles
Boa relación calidade/prezo.
Escaseza de profesionais preparados.
A paisaxe e a gastronomía como forte
atractivo.
Financiamento dos investimentos.







13.   ¿De que forma pagan normalmente os clientes?
a.       De maneira directa
14.   ¿Como  se lles paga normalmente aos provedores?
a.       De  maneira indirecta
15.   ¿Cantas empresas de catering había na comarca no ano do estudio?
a.       Hai 16 establecementos, que ofertan 184 prazas
16.   Normalmente as Sociedades (empresas con varios socios) son empresas de maior tamaño que as Persoas Físicas (montadas por unha soa persoa). ¿Cantas das empresas de catering da comarca son Sociedades?
a.       70
17.   ¿Como é o local no que se desenvolve esta actividade? ¿Qué zonas tería?.
a.       6 habitacións dobres
18.   Para adquirir a maquinaria do local o texto di que unha boa opción sería adquirilos mediante “leasing”. Busca en internet o significado de esta palabra (pon unicamente un significado que entendas e sexa entendible para todos os teus compañeiros).
a.       O contrato mediante o cal se pode adquirir o uso de unha máquina pagando unha certa cantidade establecida no contrato
19.   ¿Que produtos podes ofrecer ao teu cliente?
a.     Nas casas de turismo rural da Costa da Morte a carteira de produtos está formada basicamente por aloxamento, a restauración e as actividades complementarias aínda se encontrasen fase de desenvolvemento.Elaboramos un cadro estadístico dos tipos de servizos que ofrece cada unha das casas, que se pode incluír na guía e dese cadro sacamos as seguintes conclusións:
- Case todas as casas posúen aparcadoiro, xardín horta e salón social.
- 75% das casa posúen comedor, e só o 6% teñen restaurante.
- Só o 19% teñen conexión a internet, para os seus clientes.
- As actividades que se ofertan case son todas externas
20.   ¿Como das a coñecer o teu negocio?
a.       E a promoción faise utilizando as guias-catálogo como a de turgalicia, tarxetas de visita e as páxinas web. Tamén mediante folletos informativos que as distintos organismos promocinan nas feiras turísticas ás que acuden
21.   Fai un detalle do diñeiro necesario para o negocio, indicando canto vai para cada partida.
a.     O inmobiliaro e os soldos
22.   ¿Cales son as dúas partidas máis importantes dentro dos gastos?.
a.        
23.   Financiamento. ¿De onde poderías sacar o diñeiro para o negocio?
a.        
24.   Posibles axudas que poderías pedir.
a.        

No hay comentarios:

Publicar un comentario